Hos SafeAllDay er udgangspunktet, at bruge teknologisk hverdagsværktøj til at sikre, at den enkelte medarbejder tager mest muligt ansvar for sin egen sikkerhed. Ingen medarbejdere ønsker jo bevidst at sætte sit eget liv på spil ved at slække på arbejdssikkerheden. Samtidig er vi mennesker jo bare mennesker. Har vi først fået skabt en vane for, hvad der er hurtigst og nemmest, skal der meget til at hive os ud af den. Og i en travl hverdag er det energieffektivt at køre på rutinen, hvor man kan komme afsted med det.
Med SafeAllDay ønsker vi at give den enkelte medarbejder et øget fokus på egen og andres arbejdssikkerhed. Her nudges man til at forholde sig konkret og aktuelt til den situation, der indberettes omkring. Årvågne medarbejdere er det bedste middel til at forebygge arbejdsulykker. Der kan være nok så meget udstyr og nok så mange værnemidler – men ligger det i en bunke og samler støv, har det ingen effekt. Med konkret data i hånden kan du agere hurtigt og effektivt på udfordringer, og medarbejderne vil i højere grad opleve, at de bliver set og hørt.
SafeAllDay er en app, som gør det enkelt, let og elektronisk at indberette, registrere og trække statistik på sikkerhedsmæssige udfordringer på arbejdspladsen.
Indberette alt fra risikovurderinger og nærved-ulykker til positive observationer og best practice.
Med få tryk på en smartphone eller en tablet er opgaven klaret – inklusive fotodokumentation.
SafeAllDay indrettet til at sikre størst muligt fokus på sikkerhed og brug af værnemidler hos medarbejderne.
Appen er designet til at imødegå rutiner, der går på kompromis med sikkerheden.
Vi står klar til at hjælpe - både med teknikken, og til at få mest muligt ud af appen.
I SafeAllDay opbygges et ekstensivt og solidt datagrundlag at trække statistik på.
For at komme i gang med indberetning via SafeAllDay skal din virksomhed først oprette en konto hos os.